وبلاگ اخبار رسمی بلاگنما وبلاگ اخبار رسمی بلاگنما .

وبلاگ اخبار رسمی بلاگنما

هیدرولیک ثامن

پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو
 هیدرولیک ثامن

پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو  با توجه به استفاده ی بیش از پیش سیستم های هیدرولیک در صنایع ماشین آلات راهسازی پمپ های هیدرولیکی با دبی و فشار متغیر در انواع مختلف تولید میشود.پمپ های هیدرولیکی انرژی که از موتور احتراق و یا الکتریکی دستگاه میگیرد به انژی هیدرولیکی تبدیل می کند به گونه ای گه توان ورودی پمپ از یک موتور تامین میشود و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل میدهد.پمپ هیدرولیک طوری عمل میکند که در یک سیستم هیدرولیک دبی ایجاد میکند.

 

 پمپ ها در صنعت هیدرولیک به دو دسته تقسیم میشود:

 

الف: پمپ های هیدرولیکی جابجایی غیر مثبت

ب:پمپ های هیدرولیکی جابجایی مثبت

 

تعمیر پمپ هیدرولیک
 

پمپ های هیدرولیک به سه دسته تقسیم میشود:

 

الف: پمپ های چرخ دندهای که به چند دسته تقسیم میشود عبارت ان از 1. پمپ های چرخ دنده خارجی 2.پمپ چرخ دنده داخلی 3.پمپ های گوشوارهای 4.پمپ های پیچی 5.پمپ های ژیروتوری

ب: پمپ های پره ای که عبارت اند از: 1.پمپ های پرهای نامتعادل 2. پمپ های پرهای متعادل

ج:پمپ های پیستونی که عبارت اند از: 1.پمپ های پیستونی محوری 2.پمپ های پیستونی شعاعی

فروشگاه هیدرولیک ثامن مرکز پخش پمپ هایه هیدرولیک و قطعات هیدرولیکی میباشد.از جمله محصولات فروشگاه هیدرولیک ثامن پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو میباشد.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت کالا میباشد

ارسال کالا به تمامی شهرستانها توسط این فروشگاه انجام میشود و کالائ ارسالی دارایه ضمانت ارسال کالا میباشد.

 

 

 

یکی از بهترین تولید کننده های پمپ های هیدرولیک پیستونی و دنده ای در دنیا شرکت کوماتسو است زیرا در انواع پمپ هیدرولیک کوماتسو از دقت بسیار بالا و مهندسی زوز دنیا بهره گرفته شده است.پمپ هیدرولیک کوماتسو به نسبت دبی و فشار و طراحی خاصی که دارد فقط قابل استفاده در ماشین الات ساخت خود کاربرد دارد زیرا پمپ هیدرولیک کوماتسو به صورت انحصاری و فقط توسط خود این شرکت تولید میشود.یکی از دلایل فروش بالای ماشین الات راهسازی و معدنی کوماتسو پمپ هیدرولیک کوماتسو میباشد.

 

 پمپ هیدرولیک بیل هیوندا
 

 

 
هیدرولیک ثامن
 

با پیشینه ۲دهه سابقه خود و دارای تاییدیه رسمی شرکت های محور ماشین

نمایندگی کوماتسو در کشور،شرکت هپکو،شرکت هسکو، شرکت FESTO المان، و دارای تآییدیه AVABRS در زمینه تعمیرات سیستم هیدرولیک و موتور و ماشین آلات راهسازی معدنی کوماتسو،هیوندا، ولوو،دوسان،و دستگاههای چینی کشور یکی از تخصصی ترین مجموعه ها در این زمینه می باشد.

 

هیدرولیک ثامن آماده هر گونه خدمت رسانی در خصوص عیب یابی تعمیر، تهیه و تآمین قطعات هیدرولیک، برقی، موتور،گیربکس،زیربندی،لوازم جک،سیل کیت،به هموطنان عزیز در سرتاسر کشور می باشد.

 

هیدرولیک ثامن با بکارگیری کادر مجرب و اموزش دیده خود سعی بر آن نموده که هزینه تعمیر و تآمین قطعات را به شدت کاهش داده و خدمات خود را به بهترین و کم هزینه ترین شکل ممکن و با استفاده از عرضه بهترین قطعات با کیفیت اصلی کلیه دستگاهها ارائه کند.

 

خرسندیم که بیش از دو دهه فعالیت دراین صنعت این امکان را برای ما فراهم کرده تا با شناخت خواسته ها و نیاز امروز کشور عزیزمان به این صنعت بخصوص و با آگاهی از دانش روز، در اختیار داشتن بهترین نیروی انسانی وبهره برداری از مناسب ترین امکانات فنی قادر به ارائه خدمات تخصصی به مشتریان خود باشیم.

آدرس
تهران خیابان قزوین روبروی شرکت دخانیات مجتمع تجاری امپراطور همکف اول واحد ۱۱ هیدرولیک ثامن

تماس:
info@hydrulicsamen.com

۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴
۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

سایت: https://hydrulicsamen.com/


برچسب: پمپ هیدرولیک کوماتسو، هیدرولیک ثامن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۴۳ توسط:ADMIN موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده