وبلاگ اخبار رسمی بلاگنما وبلاگ اخبار رسمی بلاگنما .

وبلاگ اخبار رسمی بلاگنما

بررسی عملکرد سایت خدمات یاب (خدمات دورکاری)

آزادکاری خدمات یاب

اگر حرفه خاصی دارید یا به دنبال فردی هستید که حرفه مشخصی را داشته باشد، سایت خدمات یاب (khadamatyab.com) بستری را فراهم کرده تا خیلی سریع به هدف خودتون دست پیدا کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی سایت خدمات یاب بپردازیم، با ما همراه باشید…

مقدمه‌ای در رابطه با سایت خدمات یاب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال فردی متخصص برای انجام یک کار خاص باشید و ندانید که چطور باید آن فرد متخصص را بیابید؟ یا شاید شما خودتان در زمینه خاصی متخصص هستید و تمایل دارید تا قابلیت های خود یا همان سرویسی که می‌توانید ارائه دهید را به دیگران معرفی کنید! انجام هر دو کار مذکور به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط سایت خدمات یاب امکانپذیر است.

سایت خدمات یاب در دسته بندی های مختلفی همچون تبلیغات و بازاریابی، نویسندگی و ترجمه  ، گرافیک و دیزاین ، وب و  برنامه نویسی ، ساخت انیمیشن ، ادیت عکس و ویدئو و بسیاری دیگر از زمینه های دیگر مجموعه عظیمی از متخصصین را به شما معرفی می‌کند. بدین صورت اگر به فردی با توانایی یا تخصص خاص نیاز داشته باشید، از طریق سایت خدمات یاب می‌توانید او را بیابید. همچنین خودتان هم می‌توانید به عنوان یک متخصص در زمینه های مختلف از طریق سایت خدمات یاب آماده سرویس دهی به دیگران شوید. خدمات یاب در واقع بستر آنلاینی است که ارتباط مستقیم و سریعی را مابین سرویس دهنده و سرویس گیرنده برقرار می‌کند و از همه مهمتر آن دو را با یکدیگر آشنا خواهد کرد. بنابراین خیلی از افرادی که سرویس یا خدمات خاصی دارند، با استفاده از سایت خدمات یاب می‌توانند از مهارت های خود کسب درآمد کنند.

چگونه از سایت خدمات یاب استفاده کنیم؟

شما به دو طریق می‌توانید از خدمات سایت استفاده کنید: در روش اول نقش کارفرما را ایفاء می‌کنید. در این روش شما فردی هستید که به دنبال یک متخصص در زمینه خاص می‌گردید. برای مثال تصور کنید دنبال فردی هستید که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب و البته قیمت مناسب متنی را برایتان ترجمه کند. در این شرایط کافیست که به دنبال متخصصی باشید که سرویس ترجمه در سایت خدمات یاب ارائه می‌کنند. اما در روش دوم شما نقش سرویس دهنده را ایفاء می‌کنید. برای مثال تصور کنید شما توانایی خوبی در نویسندگی و ترجمه  یا ادیت عکس و طراحی لوگو آنلاین یا هر زمینه دیگری دارید. در این شرایط کافیست که تخصص خود را در سایت خدمات یاب معرفی کنید. بدین صورت سایر کاربران قادر به مشاهده آن می‌شوند و در صورت تمایل و نیاز می‌توانند از طریق همین سایت شما را به عنوان فریلنسر(دورکار) خود انتخاب و پروژه‌ای را به شما واگذار کنند.

چگونه به عنوان فریلنسر (متخصص) در سایت خدمات یاب کار کنیم؟

اما اگر تخصص خاصی دارید یا سرویس و خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌کنید، می‌توانید از طریق سایت خدمات یاب آن سرویس و خدمات را در معرض دید سایر افراد قرار دهید و بدین صورت سفارش دریافت و کسب درآمد از دورکاری کنید. برای انجام این کار باید مهارت هایتان را معرفی کنید و برای هر یک از این مهارت هایی که در آن ها تخصص دارید کاره (گزینه ارسال کاره جدید) ایجاد کنید. کاره در واقع یک کارت است که مشخصات سرویس یا خدمات شما را ارائه می‌کند و کارفرماها آن را مشاهده خواهند کرد و از طریق آن می‌توانند ثبت سفارش را انجام دهند. بعد از ثبت مهارت های خودتان و ایجاد کاره باید نمونه کارهایی را ارسال کنید تا تایید شود که شما توانایی انجام آن کار تخصصی را دارید. بدین صورت ثبت کاره به پایان رسیده و سایر کاربران می‌توانند تخصص های شما را ببینند و در صورت نیاز برای تخصص هایتان سفارش ثبت کنند. شما باید سعی کنید بعد از ثبت سفارش دقیقا آن را در زمان از پیش تعیین شده برای کارفرما ارسال کنید. پس اگر یک متخصص هستید و سرویس خاصی را ارائه می‌کنید، سایت خدمات یاب به بهترین شکل ممکن نقش یک دریچه تبلیغاتی را برایتان ایفاء خواهد کرد و مشتریان را به شما متصل می‌کند.

خدمات یاب تا چه اندازه قابل اعتماد است؟

سایت خدمات یاب تمام جوانب امر را در نظر گرفته و کاملا قابل اعتماد است. این سایت از یک مرکز حل اختلاف بهره می‌برد که مشکلات احتمالی کارفرما و متخصص در آن مورد بررسی قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر مشکلی کارفرما و متخصص ایجاد شود  به راحتی قابل حل خواهد بود. همچنین سایت خدمات یاب ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم انجام صحیح کار را ارائه می‌کند. این موضوع بدان معناست که اگر متخصصی کار شما را به خوبی انجام نداد، می‌توانید کل هزینه گروگذاری شده را پس بگیرید. تسویه حساب هم بعد از تکمیل پروژه های سفارش داده شده در سایت و تایید آن از سوی هر دو سمت (کارفرما و متخصص) انجام می‌شود. البته کارفرما باید بعد از ثبت سفارش، هزینه آن را در سایت گروگذاری کند. این مبلغ نزد سایت باقی می‌ماند و بعد از اتمام پروژه و رضایت هر دو طرف به حساب متخصص (فریلنسر) واریز می‌شود. پس مشکلی هم از نظر پرداخت در خدمات یاب وجود ندارد و از این نظر هم سایت مذکور کاملا قابل اعتماد است. علاوه بر این مسائل، خدمات یاب از پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته بهره می‌برد، یعنی شما در هر ساعت از شبانه روز و هر ۷ روز هفته می‌توانید با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید و در مورد هر مسئله از آن ها راهنمایی بخواهید. صمیمانه از توجه شما برای مطالعه این متن تشکر میکنیم…

خدمات یاب

منبع : خدمات یاب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۳:۰۰ توسط:ADMIN موضوع: نظرات (0)